Договір Оферти
Публічна оферта про надання послуг
Документ, який наведено нижче, є публічною офертою та публічним договором. Відповідно до статей 633 та 641 Цивільного кодексу України, умови цієї публічної оферти є однаковими для всіх Замовників. Згідно з частиною 2 статті 642 Цивільного кодексу України.
Ця публічна оферта адресована всім фізичним та юридичним особам, які бажають скористатися послугою.
ФОП ВАСИЛЬЧУК ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА — код РНОКПП (ЄДРПОУ) 2412304685, (далі – Виконавець) з однієї сторони, керуючись чинним законодавством України, пропонує фізичній особі та/або юридичній особі (далі – Замовник), а разом – Сторони, укласти публічний договір про надання послуг (далі – Договір) на таких умовах:
ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1.1. Публічна оферта (договір) – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній та/або юридичній особі, у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти з ним публічний договір про надання послуг.
1.2. Акцепт – повна й безумовна згода Замовника на укладення даного Договору на умовах, визначених даним Договором.
1.3. Виконавець – ФОП ВАСИЛЬЧУК ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА — код РНОКПП (ЄДРПОУ) 2412304685.
1.4. Замовник — фізична та/або юридична особа, яка здійснила оплату рахунку-фактури/або при зарахуванні оплати на рахунок Виконавця, що є рівнозначним підписанню та погодженню умов Договору.
1.5. Послуга – це надання Виконавцем Замовнику послуг на платній основі.
1.6. Платні послуги – надання за певну плату, у грошовому виразі, Виконавцем Замовнику послуги в об’ємі передбаченому даним Договором, який був обговорений сторонами.
1.7. Вартість послуг – платіж, розмір якого встановлюється Виконавцем за надання певного обсягу послуг для Замовника за виконану роботу.
1.8. Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
1.9. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, стосовно якої відповідно до чинного законодавства здійснюється обробка її персональних даних.
1.10. Згода суб’єкта персональних даних – будь-яке добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. На підставі та умовах визначених даним Договором Виконавець надає Замовнику, а Замовник приймає послуги, які були обговорені Сторонами.
2.2. Послуга надається на платній основі. Замовник сплачує Виконавцю 100% вартості погоджених послуг, зазначену у відповідному Рахунку-фактурі, Акті чи специфікації (за вимогою Замовника), з умовами відтермінування платежу на три дні після виставлення рахунку. Оплата здійснюється згідно з узгодженою стороною загальною вартістю робіт. Замовник також зобов’язується надати Виконавцю всю необхідну інформацію для виконання послуг, всі матеріали надаються в електронному вигляді.
2.3. Всі зміни й доповнення до даного Договору опубліковуються на сайті Виконавця.
2.4. Усі умови цього Договору є обов’язковими для виконання як для Замовника, так і для Виконавця. Перед початком співпраці Замовник повинен ознайомитися з умовами цього Договору. У разі незгоди з умовами Договору, Замовник має обговорити це питання з Виконавцем.
2.5. У разі незгоди Замовника з внесеними Виконавцем змінами до цього Договору, Замовник зобов’язаний повідомити Виконавця про намір розірвати Договір.
ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Послуги, що надаються Виконавцем, фіксуються в Таблиці звітності наданих послуг (за вимогою Замовника), яка підтверджує виконання Виконавцем своїх зобов’язань за цим Договором.
3.2. По завершенню розрахункового періоду Виконавець до 3-го числа місяця, що настає після розрахункового, надає Замовникові Акт наданих послуг за відповідний період (за вимогою). Акт може бути складений за інший період за погодженням Сторін.
3.3. Замовник зобов’язаний протягом трьох днів з моменту отримання Акта наданих послуг підписати його та передати один примірник Виконавцеві або надати письмову мотивовану відмову від приймання послуг.
3.4. Якщо Замовник не підписав Акт наданих послуг або не надав мотивовану відмову у зазначений термін, послуги вважаються наданими Виконавцем у повному обсязі, належної якості та підлягають оплаті Замовником у повному обсязі.
3.5. У разі мотивованої відмови Замовника від підписання Акта наданих послуг Сторони складають двосторонній Акт, у якому визначаються необхідні доопрацювання та строки їх виконання.
ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
5.1. Виконавець зобов’язується:
5.1.1. Надавати Замовнику послуги відповідно до сплаченого об’єму послуг.
5.1.2. Забезпечує збереження конфіденційності персональних даних Замовника..
5.1.3. За вимогою Замовника, надавати Акти приймання-передачі в електронному вигляді із використанням електронно-цифрового підпису, що відповідає вимогам законодавства.
5.2. Виконавець має право:
5.2.1. Припинити надання платних послуг з моменту закінчення строку їх надання.
5.2.2. Змінювати порядок надання послуг та їх вартість без необхідності переукладання цього Договору, шляхом публікації змін на своєму сайті https://o-tzuv.com.ua/.
5.2.3. Розкривати будь-які відомості, якщо це необхідно, відповідно до законодавства України, на вимогу уповноважених державних установ, а також для забезпечення нормального функціонування сайту https://o-tzuv.com.ua/ або захисту Виконавця та Замовника(ів), якщо це не суперечить відповідним Конституційним правам громадян та діючому законодавству України.
5.3. Замовник зобов’язується:
5.3.1. Вчасно оплачувати послуги Виконавця в обсязі, порядку і терміни, передбачені даним Договором.
5.3.2. Дотримуватися умов даного Договору.
5.3.3. Не перепродавати, не надавати результати послуг за даним Договором третім особам.
5.3.4. Ознайомитись з Договором, умовами надання обраних послуг, дотримуватись та виконувати їх вимоги.
5.4. Замовник має право:
5.4.1. Отримувати інформацію про послуги.
5.4.2. Звертатися до Виконавця із запитом щодо отримання Акту приймання-передачі в електронному вигляді із використанням електронно-цифрового підпису, що відповідає вимогам законодавства.
5.4.3. У разі виникнення будь-яких питань, зауважень або пропозицій щодо наданих послуг, а також для отримання додаткової інформації, звертатися, надіславши повідомлення на електронну пошту Виконавця, [email protected]
ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ
6.1. Вартість Послуг складається з загальної суми, що включає оплату послуг відповідно до Додатку чи специфікації, і підтверджується узгодженими Актами наданих послуг (за вимогою), що надаються Виконавцем під час виконання Договору.
6.2. Замовник зобов’язується оплатити суму, вказану в рахунку, протягом трьох робочих днів після його отримання (або згідно з узгодженням через електронну пошту) за послуги, надані в відповідний розрахунковий період.
6.3. Плата за додаткові послуги, надані Виконавцем згідно з умовами Договору, вказується в окремій Таблиці звітності, де зазначено найменування послуги та її вартість. Оплата таких послуг здійснюється за виставленим рахунком протягом трьох днів після їх включення до звітної таблиці.
6.4. Замовник має право оплачувати послуги готівкою або безготівковим шляхом на поточний рахунок Виконавця.
6.5. У разі зміни переліку послуг, сума щомісячної плати може бути переглянута. Зміни погоджуються через електронне листування та вносяться до Таблиці звітності, за згодою Сторін.
6.6. Виконавець має право змінювати вартість послуг, наданих за цим Договором. Зміни вартості погоджуються з Замовником через електронне листування.
6.7. Замовник має право здійснити дострокову оплату за послуги, як повністю, так і частково, і Виконавець зобов’язаний прийняти таку оплату як виконання зобов’язань за Договором.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. У разі, якщо Замовник затримає оплату більше ніж на 30 календарних днів після встановленого строку, Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір, надіславши письмове повідомлення Замовнику про його розірвання. У такому випадку Договір вважається розірваним з моменту отримання Виконавцем повідомлення від Замовника.
7.2. Якщо Замовник незадоволений умовами або якістю роботи дане питання обговорюється з Виконавцем.
7.3. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
7.4. Виконавець не несе відповідальності за зміст інформації, що розміщена на електронно-інформаційному ресурсі Замовника.
ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
8.1. Замовник має право на повернення коштів, якщо він повідомив про таку необхідність протягом 24 годин після здійснення оплати надіславши лист на електронну пошту Виконавця [email protected] .
8.2. Кошти будуть повернені на рахунок, з якого була здійснена оплата протягом 3 робочих днів після отримання електронного листа на електронну пошту Виконавця.
ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. Ці Умови та відносини між Сторонами регулюються законодавством України.
9.2. Усі спори, що можуть виникнути, включно з питаннями їх виконання, укладення, дійсності чи розірвання, Сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів.
9.3. Замовник погоджується, що для вирішення спорів між Сторонами ефективним і обов’язковим засобом комунікації є листування з Замовником на електронну адресу та/або телефон.
9.4. У разі, якщо Сторони не дійдуть згоди щодо спору протягом 30 (тридцяти) календарних днів, спір передається на розгляд до компетентного суду відповідно до законодавства України.
ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
10.1. Авторське і всі суміжні права на інформаційні послуги належить Замовникові. Всі майнові права на інформаційні послуги, передбачені даним договором переходять до Замовника після повної оплати послуг з договору.
10.2. Замовник гарантує, що передані Виконавцеві на виконання умов цього Договору текстові елементи, текст загалом, зображувальні елементи, зображення загалом, комбіновані позначення не використовуються на порушення прав інтелектуальної власності третіх осіб.
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Сторони погодили використання електронно цифрового підпису (ЕЦП) у документообігу в межах виконання цього договору (умов)
11.2. Замовник має право припинити дію Договору в односторонньому порядку, надіславши Замовнику лист про розірвання договору за 30 календарних днів.
11.3. Виконавець має право припинити дію Договору в односторонньому порядку в будь-який час, але попередивши Замовника.
11.4. Виконавець має право вносити зміни або доповнення до Договору в будь-який час без будь-якого спеціального повідомлення, розмістивши нову редакцію Договору. Нова редакція Договору набуває чинності з моменту її розміщення на сайті, якщо інше не передбачено новою редакцією Договору. Замовник повинен періодично переглядати актуальні Умови Договору. Якщо після спливу 5 (п’яти) календарних днів після внесення змін Замовник продовжує співпрацю, то це означає, що Замовник повністю і беззастережно погоджується із такими змінами.
11.5. Усі запити та пропозиції повинні надсилатися Виконавцю на електронну адресу [email protected] .