12.02.2020 місцеві експерти

Навіщо потрібні відгуки місцевих експертів

Сьогодні знову повернемось до обговорення Google My Business. Як його використовувати у розрізі контекстної реклами, ми вже вивчили, а ось сьогодні поговоримо, як відгуки пересічних людей можуть впливати на місцевий бізнес. І як це допоможе вам використовувати це на свою користь, при цьому не витрачаючи великих бюджетів. Навіщо потрібні відгуки місцевих експертів при просуванні облікового запису Google. Якщо ви підприємець, маркетолог або SMM-PPC-фахівець обов'язково дочитайте до кінця.

Хто такі місцеві експерти

Почнемо з головного, розберемо поняття. Отже, " місцеві експерти " - це просто споживачі ваших послуг, які приходять до вас у гості, замовляю у вас послуги, а потім залишають відгуки, діляться враженнями та емоціями на Google картах. Більше того, це не тільки самі відгуки, користувач може:

  • поставити оцінку,
  • поділитися фотографіями,
  • залишити інформацію про заклад з питань інших користувачів,
  • самостійно внести нові заклади,
  • внести корективи до опису закладів, адже за інформацією користувачів дані постійно удосконалюються і стають більш об'єктивними,
  • провести аналіз правдивості даних, які залишили інші,
  • залити коротке відео (до 30 сек) на Google карти,
  • Задати питання, якщо вони виникли, адже інші відвідувачі теж мають свій досвід відвідування та можуть просвітити вас.

Інформація про заклади відображається на моніторах і телефонах, якщо користувач шукає заклад на Google Карт.

Як відгуки місцевих експертів Google My Business впливають на SEO

Також посилання на відгуки можна побачити у звичайному пошуку у локальній графі знань (спецелемент, який виводиться у відповідь на запити про місцеві організації).

Чому відгуки в картках Google My Business важливі для SEO

Відгуки місцевих експертів на Google картах в телефоні, ви можете побачити відразу під ім'ям, вони, як правило, позначені зірочкою. Під час перегляду відгуків на картах з десктопних пристроїв зірочки не відображаються, але вони помітні в локальному графі знань. Саме за цим позначенням Google і класифікує своїх активних користувачів, вони надаються за активність місцевого експерта. Користувачі, які діляться своїми враженнями, заробляють бали, за які в подальшому Google дає можливість, наприклад, отримати першими доступ до нових версій опцій або отримати заохочення від партнерів.

Відгуки місцевих експертів у Google My Business
Як підвищити рейтинг від місцевих експертів у Google My Business

Із задоволенням би продемонстрували вам як відображаються бонус, але в даний момент вони всі використані. Що було у нас як бонуси: 75 відсотків знижки на фільми у додатку в Google play або, наприклад, подарунок у вигляді підписки на Музику. У будь-якому випадку, детально про програми лояльності за відгуки експертів на Google maps , ви можете дізнатись у довідковому центрі. Про заохочення від партнерів, що діють, ви можете дізнаватися, з повідомлень, які отримують активні експерти.

Як відгуки впливають на просування облікового запису Google My Business

Для місцевого бізнесу, будь то салон краси, ресторан, супермаркет або навіть об'єкт будівництва житлового будинку, відгуки на Картах, можуть відіграти важливу роль як інструмент просування Google My Business. При цьому, бізнес може отримувати потенційних клієнтів без свого сайту, достатньо позначки на maps.

Які можливості ви отримаєте?

  • знайомитися з відгуками
  • додавати картинки та фотографії
  • відстежувати статистику та аналізувати хто відвідує
  • коригувати та додавати дані
  • розміщувати інформацію про акції або інші події в компанії
  • оформити власний сайт
  • розмістити оголошення AdWords Express
  • конкретизувати локацію
  • розміщувати інформацію про філії та інші точки.
Як налаштувати Google My Business для SEO

Чим би ви не займалися, якщо ваша компанія додана на Google, вам неодмінно слід приділяти належну увагу акаунту та його наповненню, і також не варто забувати про відгуки, які пишуть ваші відвідувачі - адже це ваше ім'я та репутація, а це те, що потрібно цінувати.

То навіщо потрібні відгуки місцевих експертів?

Відгуки місцевих експертів Google Maps – найцінніші для будь-якого бізнесу

  • По-перше, думку людей, які були в конкретному закладі, інші користувачі довіряють набагато більше, ніж красивої інформації на сайті.
  • По-друге, сам Google поміщає їх у верху списку, оскільки вважає їх дуже важливими.

Тепер, ймовірно, ви задумалися про те, як залучити місцевих експертів розміщувати більше позитивних відгуків про ваш заклад на Google maps. Те, що цим відгукам клієнти довіряють та спираються на них, ми розібралися.

Як працювати з місцевими експертами в Google My Business

Як збільшити кількість відгуків від місцевих експертів

Отже, залучаємо клієнтів залишати відгуки:

Коли клієнт отримав послугу в офісі:

Допустимо ви поки не створили свій сайт, але у вас є обліковий запис у Google My Business. Тобто у вас переважає саме спілкування зі своїми клієнтами в основному живим. І тут ніщо вас не завадить звернутися до клієнта із проханням залишити своє враження від звернення до вашої компанії на картах. Щоб клієнт з максимальною ймовірністю виконав ваше прохання, необхідно спростити йому процедуру. Наприклад, ви можете помістити на візитку QR-код за яким клієнт перейде за посиланням до відгуків.

Для заохочення та залучення, залишити відгук про бар або ресторан, ви можете запропонувати знижку в чеку. І ніщо не завадить клієнту відразу перейти і поділитися відгуком. І тут дуже важливо, щоб посилання одразу виводило на вірну сторінку із відгуками. Чим простіше це для гостя, тим ймовірніше, що він все ж таки поділиться враженнями.

Буде не зайвим найбільш відданим клієнтам розповісти про переваги реєстрації в програмі, про бонуси та знижки. Тут також допоможе QR-код, який переключить клієнта на сторінку реєстрації.

Коли клієнт скористався сайтом:

Звичайно, буде простіше, якщо у вас є база клієнтів, обов'язково скористайтеся нею, попросіть поділитися своїми досвідами співпраці з вами. Діяти можете так само. Розглянемо ситуацію із поширеними зараз інтернет-магазинами. Швидше за все хтось із клієнтів забирає товар в офісі чи на складі, а хтось із точок видачі. Скористайтеся можливістю, надішліть посилання на відгуки у смс та попросіть розповісти про свої враження. Звичайно ж, якщо ви запропонуєте знижку на наступне замовлення, то це може виявитися хорошим додатковим стимулом.

Вчимося генерувати QR-код із прямим посиланням на відгуки.

Це легко можна зробити за допомогою програми Google Sheets QR Code Generator . Тепер по порядку:

  • насамперед скопіюйте посилання " Місцеві експерти ", відкрийте Google-таблицю і вставте в будь-яку комірку
  • після цього необхідно виділити комірку
  • наступний етап - запускаємо додаток
  • далі вибираємо розмір коду, рекомендуємо Size
  • ставимо галочку на опцію Save as PNG
  • Генеруємо
  • Файл автоматично збережеться на Google Drive
Як налаштувати qr-код для відгуків у Google My Business
  • Так само вам потрібно буде згенерувати посилання на сторінку відгуків (детальніше далі).

Хочу попередити, що посилання для телефону та екрану відрізняються, тому генерувати їх доведеться окремо.

Як зробити посилання для телефону:

  • відкриваємо у телефоні Google, знаходимо свою компанію
Місцеві експерти Google My Business
  • переходимо у відгуки у Knowledge Graph (графа знань)
Як працювати з відгуками місцевих експертів Google My Business
  • копіюємо URL (якщо він виявився занадто довгим, рекомендую скоротити URL )

Будьте уважні – посилання для мобільних та комп'ютерів відрізняються.

Як зробити посилання для комп'ютера:

  • знаходимо на комп'ютері св

Як зробити посилання для комп'ютера та монітора:

  • знаходимо на комп'ютері свою компанію за допомогою Google
  • натискаємо “написати відгук” у Knowledge Graph
  • копіюємо URL (увага: видаляємо з URL усі непотрібні символи, залишаємо лише пошуковий запит та lrd).

Залишайте URL у форматі: https://www.google.com.ua/search?q=[пошуковий+запит]#lrd=[значення lrd], де:

[Пошуковий запит] — ваш пошуковий запит, в якому замість пробілів стоїть + (квадратні дужки не потрібні).

де: [Пошуковий запит] — ваш пошуковий запит, в якому замість пробілів стоїть + (при цьому квадратні дужки не використовуйте).

[Значення lrd] - все, що йде після lrd= і до символу & або закінчення url (при цьому квадратні дужки не використовуйте).

  • скорочуємо URL, якщо він надто довгий.

Чи можете ви підвищити лояльність клієнтів за допомогою Google My Business

Google серйозна компанія, і, звичайно ж, створено певні правила розміщення відгуків та іншої інформації на своїх ресурсах. Тим не менш, ви все ж таки можете спробувати вплинути на зміст відгуків у Google maps не порушуючи правила. При цьому, коли ви підштовхуєте клієнтів ділитися відгуками. Не забувайте наголосити, щоб відгуки були максимально відкритими.

Підрезюмуємо

Для місцевого бізнесу використання всіх можливостей Google My Business та Google Карт може стати головним двигуном у маркетинговому просуванні. Думка, якою діляться місцеві експерти відіграє найважливішу роль і тому вимагає належної уваги.

Процес цей не простий і тому, щоб його налагодити і нічого не проґавити, ретельно все сплануйте і прорахуйте. Подумайте ось про що:

  • за допомогою чого ви заохочуватимете клієнтів ділитися враженнями та залишати відгуки, яким способом, ви закликатимете до цього.
  • обов'язково заздалегідь згенеруйте QRкод і максимально спростіть для клієнта написання відгуку, подбайте про правильне посилання.

Думаю, ми з вами прояснили, наскільки важливою є думка місцевих експертів і як це може допомогти у вашому бізнесі. Які перспективи перед вами можуть відкритися, залишилося тільки втілити всі знання та отримувати все більше хороших відгуків про свої товари та послуги.

error: Content is protected !!